Huawei

HUAWEI P20 Pro Showcase

Share Through

De Uitdaging 

Awareness creëren voor de Huawei P20 Pro en zijn USP’s: extra lange batterijduur en high performance fotocamera met Leica lens. 

De Huawei features & USP’s op een natuurlijke wijze promoten bij de millennial doelgroep.


Het Concept 

Influencer campagne #UrbanRenaissance: branded posts met urban music influencers die inkijk geven in hun ‘daily life’ a.h.v. foto’s genomen met de Huawei P20 Pro. 

Twee live events in het Wiels museum te Brussel: 1 rooftop launch event gevolgd door een live event inclusief expo in de trappenhal van het museum met foto’s van de artiesten. 


Live optredens van de urban music influencers tijdens beide events. 

Onze Aanpak 

UMG&B bedacht voor Huawei het concept: “The urban story behind the lens”. 

Urban music influencers: SLM, Blu Samu, TheColorGrey en DVTCH NORRIS vertellen hun verhaal en delen dit met hun fans a.h.v. foto’s. Verhalen over hun dagelijks leven, niet alleen backstage en frontstage, maar ook verhalen met hun familie en vrienden. Via hun social media kanalen werd deze content verspreid onder hun fans. 

Het launch event #UrbanRenaissance vond plaats op de rooftop van het WIELS museum. Nadien vond er een tweede event plaats met de allereerste ‘vertical expo’ inclusief foto’s, quotes, lyrics van de artiesten alsook een XL projectie in de silo van de trappenhal, gevolgd door live optredens van de artiesten.